023 561 60 00
A+ A+ A+

Medewerker Klantbemiddeling

5 november 2024

Heb jij ervaring binnen de Klantbemiddeling in de ouderenzorg en ben je op zoek naar een tijdelijke baan? Dan zijn we op zoek naar jou!


Heb jij ervaring binnen de Klantbemiddeling in de ouderenzorg en ben je op zoek naar een tijdelijke baan? Dan zijn we op zoek naar jou! 

Voor onze afdeling Klantbemiddeling zijn we op zoek naar versterking voor 10-12 uur per week tot eind december 2024 (voor de locatie Horizon, Hoofddorp). 

Als Klantbemiddelaar sta jij als spil tussen de vraag van de cliënt en het beschikbare aanbod van de zorg. Dat is een fikse uitdaging, maar jij weet daarin goed je weg te vinden. 

Qua werkzaamheden kun je denken aan:

- Het verstrekken van informatie over het zorg-, dienst- en woningaanbod, indicaties en beschikbaarheid binnen onze locaties in Hoofddorp en Nieuw-Vennep; 
- Het adviseren van cliënten over wet- en regelgeving; 
- Je hebt veelvuldig contact met verwijsinstanties, ketenpartners en (familie van) cliënten; 
- Je begeleid het plaatsingsproces van cliënten en bent hierin vaste contactpersoon voor alle betrokken partijen en instanties;
- Je draagt zorgt voor het volledige administratieve proces rondom wachtlijsten, signalering, managementrapportages, plaatsing, agendabeheer, telefoonbehandeling en e-mailverkeer; 
- Je bewaakt de processen en denkt actief mee over het verbeteren hiervan. 

WIJ BIEDEN 
- Een tijdelijke functie voor 10-12 uur per week tot en met december 2024;
- Een afwisselende functie in een fijne en warme omgeving; 
- Werklocatie de Horizon in Hoofddorp (en af en toe in de Westerkim, Nieuw Vennep); 
- Salaris conform CAO VVT - FWG 45. Dat is een salaris tussen € 2.770,33 en € 3.944,48 bij een dienstverband van 36 uur per week;  
- 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering. 

DIT BRENG JE MEE
- Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau aangevuld met meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie; 
- Je hebt ervaring binnen de zorg en bent bekend met processen rondom zorgindicatie en toewijzing; 
- Je kunt zelfstandig werken en werkt graag in een klein team; 
- Je bent hulpvaardig en empathisch ingesteld;
- Je bent secuur en nauwkeurig in het werk; 
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatie in het Nederlands; 
- Je bent zeer vaardig met computersystemen. 

SOLLICITEREN INGEWIKKELD?
Wel nee, dat is zo gepiept! Solliciteer via de link op de website of solliciteer rechtstreeks per mail naar werkenbij@pcsoh.nl 

We zien jouw sollicitatie graag tegemoet! Heb je vragen? Neem dan even contact op met de afdeling HR op 023 - 561 60 00. 

Tot snel!

Meld je aan